fbpx Skip to content
Ring oss for en hyggelig prat. Stavanger: 51567310 - Sandnes: 51662184

TEORIFILM.NO er Visuelle øvelser fra læreplanen

Skagen Trafikkskole er en av teorifilm.no sine anbefalte trafikkskoler. Dette betyr at vi gir alle elever som starter på opplæring kl B hos oss gratis 24 måneders tilgang til teorifilm.no til en verdi av 2000 kr! Filmene er et læremiddel som gir elever mulighet for å forberede seg til neste kjøretime og repetere øvelser visuelt. Dette gir til gjengjeld en mer effektiv kjøretime med mer kjøretid. Filmene er tekstet på 16 språk og du finner en tematest etter hver film. På denne måten vil bruken av disse filmene lette innlæringen av både teori og praksis.

Teorifilm er ekstra nyttig for elever med begrenset mulighet til å øvelseskjøre privat, eller når ledsager ønsker mer kunnskap om øvelser eleven skal mestre. Filmene dekker alle de øvelser som er nødvendig for å nå læreplanenes mål helt ned på detaljnivå.

Teorioppgaver til hver øvelse
Etter du har sett en film kan du teste deg selv ved hjelp av teorioppgavene som følger hver øvelse. Teorioppgavene finnes på norsk og engelsk. Får du alt rett kan du vise at du mestrer dette i praksis til din trafikklærer og du er klar for neste øvelse. Slik bruker du Teorifilm, ikke bare til å bestå teorien men også oppkjøring og bli en tryggere sjåfør!

Logg deg inn på teorifilm.no her!

Hvilken avdeling gjelder det:
    StavangerSandnes

Hvor har du hørt om oss ?
    GoogleFacebookInstagramTv-vestFerjeHjemmesideVennerAnnonseAvis

Jeg ønsker å sende melding. Du får epost kopi av innsendt skjema.